По Україні
- Доставка замовлень по Україні здійснюється за тарифами перевізника
- Ви також можете замовити адресну доставку до дверей, вартість такої послуги розраховує транспортна компанія.
По Харкову
- Самовивіз із магазину
- Можлива примірка в магазині (за попередньою домовленістю)
Готівка
- Накладений платіж(по всій Україні)-здійснюється за рахунок покупця при отриманні товару у транспортної компанії. Комісія зазвичай складає 2%
Безготівковий розрахунок
- VISA/MASTERCARD за номером картки або через Приват24. Здійснюється із кошика.
- На розрахунковий рахунок за рахунок-фактурі
При використанні безготівкового розрахунку-доставка здійснюється після отримання коштів на наш рахунок.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- Будь-який товар, замовлений та не підійшовши з будь-яких причин, може бути повернений при виконанні умов:
- Минуло не більше 14 днів з дня придбання товару
- Відправити повернення зручним для Вас способом (можливі способи відправлення вказані нижче)
- Кошти будуть переведені протягом 10 днів з дати надходження товару на склад
ЗАМІНА ТОВАРУ
- Обмін можливий. І тут доставку оплачує покупець. Для цього необхідно виконати такі умови:
- Повідомити менеджера про заміну товару на потрібний розмір
- Минуло не більше 14 днів з дня придбання товару
- Надіслати товар на заміну зручним для Вас способом (можливі способи відправлення вказані нижче)
- Збереглися споживчі властивості та товарний вид товару (відсутність слідів експлуатації та носіння, наявність оригінального та неушкодженого пакування та ярликів)
ПОВЕРНЕННЯ УКРПОШТОЮ
- Вартість відправлення за тарифами Укрпошти
- Важливо! При оформленні відправлення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості товару в замовленні.
ПОВЕРНЕННЯ НОВОЮ ПОШТОЮ
- Вартість відправлення за тарифами Нової Пошти
- Звертаємо увагу: якщо дані одержувача вказані неправильно, ми не можемо гарантувати доставку посилки на наш склад.
- Важливо! При оформленні відправлення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості товару в замовленні.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ
- Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду
- Термін повернення коштів залежить від способу повернення і становить не більше 10 робочих днів від дати надходження поверненого товару на склад разом із заповненою Покупцем заявою на повернення
- Товар із браком/невірною комплектацією (товар, який ви не замовляли, або конфігурація не відповідає замовленому) має бути повернений нам з оригінальними ярликами та в оригінальній упаковці
- У разі повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати на пересилання товару назад нам. Для цього необхідно надати чек за пересилання, прикріплене до заповненої заяви на повернення товару
- Якщо товар, що повертається, був передоплачений, повернення здійснюється на ту картку, з якої було здійснено передоплату
- Якщо надісланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок
Електронна пошта з питань повернення: halat.com.ua@gmail.com