Написать в телеграм
Написать/позвонить в Viber
Перейти Instagram
Позвонить +38(050)88-759-88
Вітаємо!

 

По Україні

  • Доставка замовлень по Україні здійснюється за тарифами перевізника
  • Ви також можете замовити адресну доставку до дверей, вартість такої послуги розраховує транспортна компанія.

По Харкову

  • Самовивіз із магазину
  • Можлива примірка в магазині (за попередньою домовленістю)

 

Готівка

  • Накладений платіж(по всій Україні)-здійснюється за рахунок покупця при отриманні товару у транспортної компанії. Комісія зазвичай складає 2%

Безготівковий розрахунок

  • VISA/MASTERCARD  за номером картки або через Приват24. Здійснюється із кошика.
  • На розрахунковий рахунок за рахунок-фактурі

При використанні безготівкового розрахунку-доставка здійснюється після отримання коштів на наш рахунок.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

  • Будь-який товар, замовлений та не підійшовши з будь-яких причин, може бути повернений при виконанні умов:
  • Минуло не більше 14 днів з дня придбання товару
  • Відправити повернення зручним для Вас способом (можливі способи відправлення вказані нижче)
  • Кошти будуть переведені протягом 10 днів з дати надходження товару на склад

ЗАМІНА ТОВАРУ

  • Обмін можливий. І тут доставку оплачує покупець. Для цього необхідно виконати такі умови:
  • Повідомити менеджера про заміну товару на потрібний розмір
  • Минуло не більше 14 днів з дня придбання товару
  • Надіслати товар на заміну зручним для Вас способом (можливі способи відправлення вказані нижче)
  • Збереглися споживчі властивості та товарний вид товару (відсутність слідів експлуатації та носіння, наявність оригінального та неушкодженого пакування та ярликів)

ПОВЕРНЕННЯ УКРПОШТОЮ

  • Вартість відправлення за тарифами Укрпошти
  • Важливо! При оформленні відправлення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості товару в замовленні.

ПОВЕРНЕННЯ НОВОЮ ПОШТОЮ

  • Вартість відправлення за тарифами Нової Пошти
  • Звертаємо увагу: якщо дані одержувача вказані неправильно, ми не можемо гарантувати доставку посилки на наш склад.
  • Важливо! При оформленні відправлення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості товару в замовленні.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

  • Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду 
  • Термін повернення коштів залежить від способу повернення і становить не більше 10 робочих днів від дати надходження поверненого товару на склад разом із заповненою Покупцем заявою на повернення
  • Товар із браком/невірною комплектацією (товар, який ви не замовляли, або конфігурація не відповідає замовленому) має бути повернений нам з оригінальними ярликами та в оригінальній упаковці
  • У разі повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати на пересилання товару назад нам. Для цього необхідно надати чек за пересилання, прикріплене до заповненої заяви на повернення товару
  • Якщо товар, що повертається, був передоплачений, повернення здійснюється на ту картку, з якої було здійснено передоплату
  • Якщо надісланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок

Електронна пошта з питань повернення: halat.com.ua@gmail.com

Menu

Меню

Click for more products.
No produts were found.

Зареєструватися

Sign in